a sezonu już coraz mniej
Tempomat - modyfikacja ustawionej prędkości
Zwiń
X
-
Tempomat - modyfikacja ustawionej prędkości
Mam pytanie dot tempomatu, a dokładniej możliwości zwiększenia/zmniejszenia aktualnie ustawionej prędkości.
Jak wiadomo można to zrobić poprzez: "Poprzez naciśnięcie dźwigienki A do położenia RES można zwiększyć zapamiętaną prędkość jazdy bez użycia pedału przyspieszenia." itd.
Niemniej u mnie jednorazowe przyciśnięcie którejś z dźwigienek RES/SET praktycznie nie zmienia prędkości. Muszę ją przycisnąć kilku krotnie około 4-6 żeby prędkość zmieniła się ~1-2km/h. Wydaje mi się, że przed wizytą w ASO (aktywacja corner) wystarczało przycisnąć ze ~5 razy żeby uzyskać zmianę o ~5km/h
Pytanie, jak to jest u Was?
Oraz czy ewentualnie jest jakiś parametr w kompie którym można by poprawić reakcję na te dźwigienki?
-
-
około 2 km/h
[ Dodano: Pon 02 Sty, 12 22:35 ]
winni77,->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
seba210,
ja po prostu trzymam włączony przycisk i jak auto przyśpieszy do danej prędkości to puszczam.
PS Swoją drogą obsługa tempomatu na manetce kierunkowskazów to kiepski pomysł. Już mi się parę razy zdarzyło, iż włączyłem kierunek (te 3 mignięcia) jak chciałem przestawić tempomat.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Na pewno nie jest dokładnie tak, że 1 kliknięcie odpowiada 1 km/h. U mnie trzeba kliknąć ze 2 razy, żeby zmienić prędkość o 1 km/h. Ważny jest też czas przyciśnięcia, bo jak przytrzymam przycisk odrobinę dłużej, to za jednym przyciśnięciem mogę przyśpieszyć/zwolnić o 1-2 km/h, nie mówiąc już o długim przytrzymaniu, wtedy tak długo przyśpiesza, jak długo trzymam przycisk wciśnięty.
Komentarz
-
-
Re: Tempomat - modyfikacja ustawionej prędkości
Seba210 prawie na 100% da się to zmienić kodowaniem. U mnie od początku było tak, że tempomat reagował na czas przytrzymania przycisku. Kilka szybkich kliknięc zmieniało prędkość o góra 2-3 km/h.
Ostatnio bawiłem się kodowaniem szukajć czegoś zupełnie innego i o dziwo po tym tempomat reaguje także na liczbę kliknięć - o dokładnie taką samą liczbę zmienia prędkość. Takie rozwiązanie zdecydowanie bardziej mi pasuje.
Jutro postaram się rozpoznać temat kodowania i wrzucę informację na forum.
Zamieszczone przez seba210Mam pytanie dot tempomatu, a dokładniej możliwości zwiększenia/zmniejszenia aktualnie ustawionej prędkości.
Jak wiadomo można to zrobić poprzez: "Poprzez naciśnięcie dźwigienki A do położenia RES można zwiększyć zapamiętaną prędkość jazdy bez użycia pedału przyspieszenia." itd.
Niemniej u mnie jednorazowe przyciśnięcie którejś z dźwigienek RES/SET praktycznie nie zmienia prędkości. Muszę ją przycisnąć kilku krotnie około 4-6 żeby prędkość zmieniła się ~1-2km/h. Wydaje mi się, że przed wizytą w ASO (aktywacja corner) wystarczało przycisnąć ze ~5 razy żeby uzyskać zmianę o ~5km/h
Pytanie, jak to jest u Was?
Oraz czy ewentualnie jest jakiś parametr w kompie którym można by poprawić reakcję na te dźwigienki?
No i wszystko jasne:
W adaptacjach modułu '17 - Instruments' jest kanał, który się nazywa 'cruise control display' - teoretycznie powinien on odpowiadać, za wyświetlenie info o prędkości tempomatu w dolnym lewym rogu maxi-dota. Działa to niestety tylko, w niektórych modułach.
U mnie wyświetlanie nie działa, ale okazuje, że po aktywowaniu tego kanału tempomat reaguje dodatkowo na ilość kliknięć (zmienia prędkość o dokładnie tyle samo km/h ile kliknięć zostało wykonanych).
Komentarz
-
Komentarz